Podmienky dopravy a platby

Aké sú poplatky za doručenie?

Pri objednávke tovaru nad 999,- € s DPH je prepravné a balné v cene tovaru - ZDARMA.
Za tovar do hmotnosti 6 kg a objeme do 0,6 m3 predávajúci účtuje poštovné a balné 3,- €. Pri nadrozmerných tovaroch predávajúci účtuje prepravné a balné vo výške 1,- € za každý kilogram tovaru.


Aké spôsoby doručenia využívate?

Zásielky doručujeme vlastným rozvozom, kuriérskou spoločnosťou UPS alebo Slovenskou poštou.


Na akú adresu je možné zásielku doručiť?

V prípade doručenia kuriérskou spoločnosťou UPS vieme zabezpečiť doručenie na Vami zadanú adresu - či je to domov, do práce, priateľke, kamarátovi. Jednoducho kdekoľvek, kde sa zdržiavate v pracovných dňoch medzi 8:00 – 17:00 hodinou. Kuriérska spoločnosť doručuje zásielky do 2 pracovných dní od odoslania.

V prípade doručenia Slovenskou poštou je zásielka doručená na adresu, ktorá je uvedená v objednávkovom formulári. V prípade neprítomnosti na uvedenej adrese je možné si zásielku vyzdvihnúť na príslušnej pošte nasledujúci deň. Slovenská pošta oficiálne doručuje zásielky 1 TRIEDY deň podania + dva pracovné dni.


Posielate tovar aj mimo Slovenska?

Áno, posielame. Toto doručenie však nie je bezplatné. Pre konkrétnu sumu doručenia do krajiny Vášho želania nám napíšte email na obchod@pesmenpol.sk a my Vám radi odpovieme.


Chcem zmeniť adresu doručenia zásielky, čo mám robiť?

Ak si želáte zmeniť adresu doručenia, túto zmenu nám prosím čo najskôr oznámte:
telefonicky na čísle +421 51 7721 083 (pondelok – piatok od 8:00 do 16:00) alebo e-mailom na obchod@pesmenpol.sk.


Čo ak sa mi nepodarilo zásielku vyzdvihnút?

Občas sa môže stať, že Vás kuriérska spoločnosť nezastihne na dodacej adrese.

Ak je prvý pokus o doručenie neúspešný, kuriér sa opätovne pokúsi doručiť zásielku nasledujúci pracovný deň. Kuriér sa bude pokúšať o doručenie spolu 3-krát (tri po sebe nasledujúce pracovné dni). Ak nebudete zastihnutí, doručujúci kuriér je povinný Vám zanechať odkaz, či už telefonicky, alebo písomne (lístok v schránke s kontaktom na kuriérsku spoločnosť UPS).

Na základe tohto odkazu môžete kontaktovať aj priamo kuriérsku spoločnosť UPS a dohodnúť si náhradný termín na doručenie. Ak by ste mali akékoľvek problémy s prevzatím tovaru, neváhajte nás kontaktovať:
telefonicky na čísle +421 51 7721 083 (pondelok – piatok od 8:00 do 16:00) alebo e-mailom na obchod@pesmenpol.sk.


Moja zásielka bola odoslaná, no stále nedorazila

Predpokladaný čas doručenia je približne do 2 pracovných dní od expedície – teda od odovzdania zásielky kuriérskej spoločnosti. Ak Vám nebola zásielka doručená ani na tretí deň od expedovania, prosím kontaktujte nás a naše zákaznícke centrum preverí, kde sa zásielka nachádza.

Ak ste si zvolili spôsob dopravy Slovenskou poštou oficiálne trvá doručenie 1 TRIEDY deň podania + 2 pracovné dni. Ak vám nebola zásielka doručená ani na 4 deň od odoslania, prosím kontaktujte nás a naše zákaznícke centrum preverí, kde sa zásielka nachádza.


V prípade nejasností nás môžete kontaktovať:

telefonicky na čísle +421 51 7721 083 (pondelok – piatok od 8:00 do 16:00) alebo e-mailom na obchod@pesmenpol.sk.

Prihláste sa k odberu nášho newslettera

Sledujte nás na Facebooku

Nájdite nás na Mape