Ako objednávať?

Ako vložiť tovar do košíka?

Ak ste našli tovar, ktorý Vám vyhovuje stačí zvoliť správnu veľkosť a vložiť tovar do košíka. Následne sa Vám v pravom hornom rohu zobrazí nápis: „Vybraný produkt bol pridaný do košíka“. Produkty môžete do Vášho košíka pridávať alebo vymazávať, až kým nebudete so svojím výberom spokojní.

Ako dokončiť objednávku?

Na odoslanie objednávky je potrebné vyplniť kontaktné údaje – meno, priezvisko, telefonický kontakt, adresu dodania a emailovú adresu. Následne zvolíte spôsob dopravy a platby. Na dokončenie nákupu nie je povinná registrácia, avšak registrácia na www.pesmenpol.sk prináša našim zákazníkom viacero výhod. Registrovaní zákazníci majú napríklad možnosť jednoduchého sledovania stavu objednávky, môžu si prezerať históriu objednávok, alebo pri opakovanom nákupe nie je potrebné viackrát vypĺňať doručovacie údaje, čím sa nákup zjednoduší a urýchli.

Ako viem, že ste moju objednávku prijali?

Po prijatí objednávky Vám automaticky zašleme na Vami uvedenú emailovú adresu potvrdzujúci email („Potvrdenie objednávky číslo #"). Ak Vám však tento potvrdzujúci e-mail nebol doručený do hlavnej pošty ani do spamu, prosím kontaktujte nás e-mailom info@pesmenpol.sk alebo telefonicky +421 51 7721 083 (pondelok – piatok od od 8:00 do 16:00).

V prípade, že máte vytvorený profil, môžete si zrealizovanú objednávku skontrolovať aj vo Vašom profile.

Koľko potvrdzujúcich e-mailov o mojej objednávke dostanem?

O prijatí, spracovaní a odoslaní Vašej objednávky Vás budeme informovať dvoma potvrdzujúcimi e-mailami.

1. e-mail „Potvrdenie objednávky číslo #“. Tento e-mail Vám bude doručený okamžite po prijatí objednávky. Je potvrdením, že sme Vašu objednávku prijali a budeme sa jej bezodkladne venovať.
2. e-mail „Vybavenie objednávky číslo #“.

Ak ste si zvolili doručenie kuriérom DHL, tento e-mail Vám zašleme hneď ako bude tovar expedovaný – teda odovzdaný do rúk kuriérskej spoločnosti. V prílohe e-mailu nájdete faktúru za objednaný tovar, ktorá bude súčasťou aj Vašej zásielky.

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať:
telefonicky na čísle +421 51 7721 083 (pondelok – piatok od 8:00 do 16:00) alebo e-mailom na info@pesmenpol.sk.

Ako dlho trvá vybavenie objednávky?

Vašu objednávku na www.pesmenpol.sk sa snažíme vybaviť vždy čo najrýchlejšie. Aktuálnu dostupnosť konkrétneho tovaru máme uvedenú na stránke. V prípade, že si zvolíte platbu na účet, tovar Vám budeme expedovať až po pripísaní celkovej fakturovanej sumy na náš účet.

Ako stornovať objednávku?

Ak ste si rozmysleli svoj nákup na www.pesmenpol.sk a Vaša objednávka ešte nebola vyexpedovaná, môžete stornovať ktorúkoľvek z položiek v objednávke, prípadne stornovať celú objednávku. O želaní stornovať objednávku nás môžete informovať: telefonicky na čísle +421 51 7721 083 (pondelok – piatok od 8:00 do 16:00) alebo e-mailom na info@pesmenpol.sk.

Kontakt na zákaznícke centrum

Ak máte akékoľvek otázky ohľadom plánovanej alebo už zrealizovanej objednávky na www.pesmenpol.sk, prípadne chcete nahlásiť zmenu dodacej adresy, môžete nás kontaktovať priamo na zákazníckom centre, ktoré je otvorené každý pondelok – piatok od 8:00 do 16:00:

+421 51 7721 083 alebo info@pesmenpol.sk.

Prihláste sa k odberu nášho newslettera

Sledujte nás na Facebooku

a Google+

Nájdite nás na Mape